با توجه به اینکه فهم عمیق دادههای حسی ـ ادراکی، نقش مؤثری در تحلیل متون عرفانی دارد، این پژوهش تحلیل شطحیات عرفانی را بر پایه نظریه نشانهشناسی احساسات وجهه همت خود قرار داد. تقدم ادراک دیداری بر دیگر دادههای حسی ـ ادراکی و تعامل پایدار این دادهها با یکدیگر، به شطحیات عرفانی وجههای نشانه ـ پدیدارشناختی میدهد. سیالیت، پویایی و انعطاف گزارههای حاصل از حاسههای مختلف و نیز ارتباط پایدار سوژه و ابژه این وجهه دوگانه را تقویت میکند. با این توصیف در این مقاله سعی میشود که با تطبیق الگوی نشانهشناسی احساسات بر شطحیات، حضور گزارههای احساسی و تأثیر پایدار آن در متون ادبی بررسی و تحلیل شود.
سیدان,الهام و حجتی زاده,راضیه . (1395). بررسی فرایند حسی ـ ادراکی شطحیات عرفانی بر اساس نظریه نشانهمعناشناسی احساسات. پژوهشهای ادبی, 13(52), 65-90.
MLA
سیدان,الهام , و حجتی زاده,راضیه . "بررسی فرایند حسی ـ ادراکی شطحیات عرفانی بر اساس نظریه نشانهمعناشناسی احساسات", پژوهشهای ادبی, 13, 52, 1395, 65-90.
HARVARD
سیدان,الهام,حجتی زاده,راضیه. (1395). 'بررسی فرایند حسی ـ ادراکی شطحیات عرفانی بر اساس نظریه نشانهمعناشناسی احساسات', پژوهشهای ادبی, 13(52), pp. 65-90.
CHICAGO
الهام سیدان و راضیه حجتی زاده, "بررسی فرایند حسی ـ ادراکی شطحیات عرفانی بر اساس نظریه نشانهمعناشناسی احساسات," پژوهشهای ادبی, 13 52 (1395): 65-90,
VANCOUVER
سیدان,الهام,حجتی زاده,راضیه. بررسی فرایند حسی ـ ادراکی شطحیات عرفانی بر اساس نظریه نشانهمعناشناسی احساسات. پژوهشهای ادبی, 1395; 13(52): 65-90.